Stijn Vreven verlengt alvast seizoenskaart NAC

NAC-trainer Stijn Vreven komt de laatste tijd opvallend vaak negatief in het nieuws. Hoewel hij met NAC tweemaal van de regerend landskampioen wist te winnen, is het gedrag van de trainer een veelbesproken onderwerp. Vreven werd al enkele keren naar de tribune gestuurd. Vreven gaat er echter vooralsnog van uit dat hij ook volgend jaar trainer is in Breda en heeft laten weten zijn seizoenskaart alvast te hebben verlengd.

Copyright-ProShots-1478379-756x422

“Ik wil zekerheid in het leven. Ik wil me voor langere tijd aan deze prachtige club binden en heb me dus alvast weten te verzekeren van een vaste zitplek op de tribune. Natuurlijk zal ik zo nu en dan nog wel in de dug-out te vinden zijn, maar de tribune spreekt me veel meer aan. Daar zit de twaalfde man, die bij NAC zó belangrijk is. Met al die andere supporters de ploeg naar de overwinning schreeuwen, dat is toch het mooiste wat er is?” aldus de trainer.

Stijn Vreven hangt momenteel een schorsing van zo’n vier wedstrijden boven het hoofd, nadat hij in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord (2-1 winst) naar de tribune werd gestuurd in de eerste minuten van de wedstrijd. “Het ziet er naar uit dat ik dit seizoen nog enkele keren op de tribune zal moeten plaatsnemen. Ik weet alleen nog niet of ik er tegen Willem II bij ben, ik heb die dag een verjaardag gepland staan. Maar dan kan er vast wel iemand anders in mijn plek gaan,” aldus Vreven.

Plaats een reactie